Zulte Waregem wordt gehuldigd als kampioen van de Challenger Pro League, de spelers worden op de Markt in Waregem toegejuicht door 3.000 fans. De ploeg heeft na 2 jaar in de tweede klasse de titel gewonnen en mag volgend seizoen weer aantreden in de Jupiler Pro League. De feestvreugde was groot toen SV Zulte Waregem vrijdag de 2-1 zege binnenhaalde na een spannende wedstrijd tegen RWDM. De start van een heus feestweekend voor de ploeg én de fans. Het gemeentehuis van Zulte kleurt voor de gelegenheid nog het hele paasweekend rood-groen ter ere van hun prestatie. Onder de fans is ook Essevee-supporter Arne, hij was er ook bij toen zijn ploeg vrijdag kampioen werd. Jelle Vossen, voetballer en kapitein van Zulte Waregem, toont zich emotioneel tijdens de huldiging en belooft dat hij nog verder zal voetballen bij de club. De afgelopen dagen was het nog onduidelijk of Vossen nog verder zou voetballen bij Zulte Waregem, maar hij heeft zijn fans gerustgesteld door te zeggen dat hij niet weggaat. Vossen verhuist dus nog even mee naar de eerste klasse. Een kers op de taart voor de fans, die al uitbundig waren. De spelersbus is van het Gaston Martensplein in Zulte naar Waregem gereden, waar de fans de spelers hebben toegejuicht. De fans hebben hun vakantie zelfs vroeger stopgezet om dit mee te maken. Het is een prestatie die de fans niet voorbij willen laten gaan.